środa, 13 lipca 2016

Odpoczynek na wsi, doładowanie akumulatorów na łonie natury oraz garść zdjęć.


Kochani, powracam do świata żywych! 
Czasem człowiek po prostu ma dość i potrzebuje ukryć się z dala od świata, dżungli betonowych budynków, natłoku codziennych obowiązków i nauki. Tak było ze mną.. Czułam, że potrzebuję wybrać się (w przenośni) na moje własne 40 dni na pustyni, zostawić wszystko w tyle, pobyć trochę z samą sobą i doładować akumulatorki. Pustyni nie znalazłam, czterdziestu dni też nie miałam, za to wybrałam się na wspaniały odpoczynek na wieś.


Ogólnie rzecz biorąc jestem dzieckiem lasu, łąk itd. Mimo że mieszkam w małym mieście, od czasu do czasu z utęsknieniem przenoszę się do czasów dzieciństwa i beztroskich zabaw na polskiej wsi.

Jak już napisałam, dopadł mnie taki czas, kiedy miałam dość wszystkiego. Nauki, domowych obowiązków, ciągłego sprawdzania maili itp. Potrzebowałam oddechu. takiego wyjazdu pragnęłam bardziej niż narkoman działki (dosłownie tak się czułam).

Polska wieś to to czego było mi trzeba. Pozwoliłam sobie odpocząć od myśli o studiach, ciągłego sprzątania, sprawdzania maili, blogowania i innych rzeczy, które zwykle czułam że "muszę zrobić".

Na wsi poczułam się znów jak dziecko. Bieganie boso po podwórku, czytanie książek dla przyjemności, zrywanie owoców prosto z drzewa i wsłuchiwanie się w odgłosy natury.

Czuję, że wróciło do mnie życie, a ja z nową energią mogę oddać się blogowaniu. 



 
"eko", "organic" czy jak zwał tak zwał, sama natura..tak wyglądają prawdziwe marchewki :D

Była tez zabawa z obiektywem makro i robalami, których na wsi nie brakuje;)



Śniadanie prosto z drzewa i rabarbar z pola.

 Powoli znienawidzone szpilki zostały w domu, a ja bosą stopa przemierzałam zielone doliny i urokliwe pagórki, podziwiając wiejskie widoczki;)




Jeśli też czujecie się przytłoczeni nawałem obowiązków, polecam powrót do natury chociaż na jeden weekend. Nic tak nie przywraca wewnętrznej harmonii jak pobycie sam na sam ze sobą i z przyrodą.

Jestem bardzo ciekawa jak wy spędzacie wakacje i co robicie w ramach wypoczynku:)

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :D Odpoczynek na łonie natury to dla mnie podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia :) Sama mieszkam w malutki mieście i to na uboczu, że można w sumie powiedzieć że na wsi :D
    Dziękuje za odwiedziny u mnie, zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mieszkam w małym miasteczku, więc prawie jak na wsi:D Zdjęcia super;)

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system