czwartek, 16 czerwca 2016

Kilka słów na początek



Hej hej kochani! Po latach śledzenia waszych wspaniałych blogów, zbierania wiedzy i doświadczenia postanowiłam dołączyć do jakże licznej rodziny blogerów :)

Mam nadzieję że przyjmiecie mnie tu miło...a tym czasem kilka słów o tym co zamierzam tu stworzyć...


Zielona wyspa to takie moje małe miejsce gdzie chciałabym się z wami dzielić moją pasją do naturalnych kosmetyków, zarówno tych sklepowych jak i samoróbek, odrobiną włosomaniactwa, zdrowymi kuchennymi rewolucjami, dbaniem o środowisko i innymi rzeczami, które kumulują się w mojej głowie i mam zamiar dać im upust na tym właśnie blogu.


Jeśli będziecie chcieli podzielę się z wami moją historią związaną z zrzuceniem zbędnego tłuszczyku i będzie też trochę o fitnessie... a jak na razie dam się porwać flow... i będę pisać o tym co mi do głowy przyjdzie.

Dodam jeszcze że jestem estetką, to co kocham na blogach to piękne zdjęcia, więc mimo że daleko mi do profesjonalizmu, będę się starała się z całego serducha by zdjęcia prezentowały się dobrze.


Mam nadzieję że razem stworzymy wspaniałe miejsce, pozdrawiam was serdecznie i do następnego wpisu!:)

11 komentarzy:

  1. Pierwszy obserwator ! Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie :) Myślę, że znajdę tu sporo dla siebie :) Też kocham ładne zdjęcia, jednak nie posiadam super aparatu, to jeszcze w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że postanowiłaś dołączyć do blogerów. Zapowiada się ciekawy blog ze ślicznymi zdjęciami, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, blogów o naturalnej pielęgnacji nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w tworzeniu tego pięknego miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia i wytrwałości :) Zostanę u Ciebie na dłużej

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system